dimecres, 9 de maig del 2018

DIARI XIX: RACÓ DE LLENGUA ORAL val més una IMATGE que mil paraules!

Molt us he anat comentant del racó de llengua oral: del que contenia, dels materials, ubicació, objectius, accessibilitat,...,molt satisfeta estic de la feina feta, però, val més una imatge que mil paraules! 
Mireu, mireu!


Què en penseu vosaltres?

2 comentaris:

  1. es llenguatge oral o aprenentatge fonològic? a la meva escola, a les sessions de lectoescriptura fan servir l'enfocament "phonics" o sistema fonològic i les activiat que he vist són molt semblants a aquest racó. Trobo que aquest enfocament és més comprensiu i inclou diferents possibilitats per diferents nivells de desenvolupament del llenguatge i les habilitats lectoescriptores. Molts dels alumnes en la meva escola, tot i no escriure per raons de motricitat fina i/o no fer ús del llenguatge oral, llegeixen i escriuen gràcies a que l'escola fa implementar aquest enocament.

    També fan sessions de comunicació oral: desenvolupant interés per relacionar-se amb altres, desenvolupant el llenguatge (paraules i gramatica) i després fixant-se en les habilitats conversacionals.

    És molt interessant, per això et preguntava si és racó de llenguatge oral o de aprenentatge fonològic.

    M'encanta el teu blog, felicitats.
    Elena

    ResponElimina
  2. Hola!

    Doncs ambdós Elena! En el racó de treball oral no separem, tractem com un conjunt tant la part de llenguatge oral (que sempre hi és present) com l’aprenentage fonològic. Com pots veure a les diferents entrades al llarg del blog, posem a l’abast dels infants materials diversos, engrescadors, visuals i manipulatius que engloben: sons, pràxies, jocs fonològics, buff, etc., amb la finalitat d’anar millorant la competència comunicativa dels alumnes ja des de ben petits i dins del marc de l’aula ordinària.

    Moltes gràcies!
    Seguim compartint coneixement!

    Marta gonzález

    ResponElimina