dimecres, 25 d’abril del 2018

DIARI XIV: PRÀCTICA I REFLEXIÓ D'ALLÒ PORTAT A TERME.


Fins ara les activitats del racó de treball oral les avaluo de manera molt positiva.

Les mestre que inicialment no les vaig veure molt motivades van veient que amb aquesta manera de fer que us he anat descrivint es va donant una gran resposta a la demanda . pel que fa als infants, aquests estan MOLT ENGRESCATS I VAN MILLORANT DIA A DIA.

Els diferents professionals implicats: jo, mestres parvulari, psicopedagogues del centre i Laura Fundació, apliquem molt bé les consignes donades (deixar fer a l’alumne, fomentar l’autonomia, ser nosaltres un bon model però fomentar el que ells i elles facin mostrant el icones op l’exemple de les imatges, supervisió en aquelles activitats que ho requereixin però sense controlar, fomentar autoavaluació de l’alumne,…,). I,  tret petites modificacions que aniré incorporant per millorar desprès d’anar observant, estem molt satisfetes amb el treball que portem a terme.

L’espai destinaT és l’aula de p-4 al costat d’un gran mirall per que tinguin un bon visionat ells i elles mateixes al fer les pràxies i el tipus d’agrupament va variant en dos tipus: com que són poquets  són activitats o individuals o en petit grup ( el grup classe són 13).
La franja horària d’aplicació són els dimecres i divendres que són els dies fixos en que durant el matí que hi ha dues persones amb el grup classe.

Com a incorporar em queda realitzar les graelles d’autoavaluació dels alumnes, així per mitjà de les rúbriques senzilles amb cares de colors poden anar autovalorant el treball portat a terme.

Però aquesta setmana vaig combinant l’aplicació del meu pla d’intervenció amb la realització dels test FROSTIG, aviat us transmetré què en penso un cop acabat del tot ja que hi estic veient part positiva però també molts aspectes negatius o en els que podríem entrar en debat.

Seguim!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada