Fins ara les
activitats del racó de treball oral les avaluo de manera molt positiva.
Les mestre que
inicialment no les vaig veure molt motivades van veient que amb aquesta manera
de fer que us he anat descrivint es va donant una gran resposta a la demanda .
pel que fa als infants, aquests estan MOLT ENGRESCATS I VAN MILLORANT DIA A DIA.
Els diferents
professionals implicats: jo, mestres parvulari, psicopedagogues del centre i
Laura Fundació, apliquem molt bé les consignes donades (deixar fer a l’alumne,
fomentar l’autonomia, ser nosaltres un bon model però fomentar el que ells i
elles facin mostrant el icones op l’exemple de les imatges, supervisió en
aquelles activitats que ho requereixin però sense controlar, fomentar
autoavaluació de l’alumne,…,). I, tret
petites modificacions que aniré incorporant per millorar desprès d’anar
observant, estem molt satisfetes amb el treball que portem a terme.
L’espai destinaT és l’aula
de p-4 al costat d’un gran mirall per que tinguin un bon visionat ells i elles
mateixes al fer les pràxies i el tipus d’agrupament va variant en dos tipus: com
que són poquets són activitats o
individuals o en petit grup ( el grup classe són 13).
La franja horària d’aplicació
són els dimecres i divendres que són els dies fixos en que durant el matí que
hi ha dues persones amb el grup classe.
Com a incorporar em
queda realitzar les graelles d’autoavaluació dels alumnes, així per mitjà de
les rúbriques senzilles amb cares de colors poden anar autovalorant el treball
portat a terme.
Però aquesta
setmana vaig combinant l’aplicació del meu pla d’intervenció amb la realització
dels test FROSTIG, aviat us transmetré què en penso un cop acabat del tot ja
que hi estic veient part positiva però també molts aspectes negatius o en els
que podríem entrar en debat.
Seguim!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada