Reunió amb la Laura Fundació NIU pel tema
del CEEPSIR: per l’atenció a la inclusió que realitza a nostre centre,
necessitava que li donéssim els dictàmens del’E. i la L. per fer-los arribar al
consorci i així ho hem fet, aquesta reunió és porta a terme anualment per
deixar constància dels temes que conjuntament portem a terme.
Petita observació
del grup de p-4 en el qual es portarà a
terme el pla de treball del racó de
llengua oral. És un grup reduït (el total de grup classe són 13alumnes) i en concret 7 alumnes d’aquest presenten moltes
dificultats amb la parla per diferents motius: immaduresa, dificultats de pronúncia
de certs fonemes, algun alumne empra pseudollenguatge, mutisme selectiu, no estructura
de frase, poc to muscular en l’aparell fonador,…
Aquestes
observacions a l’aula m’ajuden a anar ajustant la creació dels materials pel
racó de treball oral tot veient les
necessitats del grup classe en primera persona i amb el recolzament de les
psicopedagogues i la especialista de Fundació.
També ens hem
adreçat a la classe de primer per fer l’observació de la demanda que va adreçar
al DOP la tutora Laia la setmana passada. Avui hem anat a la seva aula per
portar a terme l’observació de tot el grup classe en conjunt que és quan més
abunden les conductes disruptives d’algun dels alumnes i així conèixer
directament i de manera real un xic del funcionament del grup-classe. Però ens hem
trobat amb el handicap de que avui faltaven 8 alumnes que estan malalts així que
hem decidit posposar l’observació.
Paral·lelament al pla de treball, que és el més temps ens
ocupa, aquesta setmana també hem aprofitat per agendar una nova reunió amb una de les
tutores de primària que a finals del trimestre passat es va adreçar al DOP perquè
la puguem assessorar amb el seu grup-classe davant les conductes disruptives
que presenten alguns dels seus alumnes (hem acordat fer unes observacions al
seu grup classe un cop passada setmana sant ) poder així conèixer i concretar
bé la demanda, analitzar la situació i per guiar la recollida d’informació i fixar
uns primers acords fins que tinguem la concreció d’un pla d’actuació (tot
recolzat per les psicopedagogues del centre Piaget).
Seguim!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada