diumenge, 25 de març del 2018

DIARI II: més d'aquesta darrera setmana!



 Reunió amb la Laura Fundació NIU pel tema  del CEEPSIR: per l’atenció a la inclusió que realitza a nostre centre, necessitava que li donéssim els dictàmens del’E. i la L. per fer-los arribar al consorci i així ho hem fet, aquesta reunió és porta a terme anualment per deixar constància dels temes que conjuntament portem a terme.

Petita observació del grup de p-4  en el qual es portarà a terme el pla de treball  del racó de llengua oral. És un grup reduït (el total de grup classe són 13alumnes)   i en concret  7 alumnes d’aquest presenten moltes dificultats amb la parla per diferents motius: immaduresa, dificultats de pronúncia de certs fonemes, algun alumne empra pseudollenguatge, mutisme selectiu, no estructura de frase, poc  to muscular en l’aparell fonador,…

Aquestes observacions a l’aula m’ajuden a anar ajustant la creació dels materials pel racó de treball oral  tot veient les necessitats del grup classe en primera persona i amb el recolzament de les psicopedagogues i la especialista de Fundació.

També ens hem adreçat a la classe de primer per fer l’observació de la demanda que va adreçar al DOP la tutora Laia la setmana passada. Avui hem anat a la seva aula per portar a terme l’observació de tot el grup classe en conjunt que és quan més abunden les conductes disruptives d’algun dels alumnes i així conèixer directament i de manera real un xic del funcionament del grup-classe. Però ens hem trobat amb el handicap de que avui faltaven 8 alumnes que estan malalts així que hem decidit posposar l’observació.

Paral·lelament  al pla de treball, que és el més temps ens ocupa, aquesta setmana també hem aprofitat  per agendar una nova reunió amb una de les tutores de primària que a finals del trimestre passat es va adreçar al DOP perquè la puguem assessorar amb el seu grup-classe davant les conductes disruptives que presenten alguns dels seus alumnes (hem acordat fer unes observacions al seu grup classe un cop passada setmana sant ) poder així conèixer i concretar bé la demanda, analitzar la situació i per guiar la recollida d’informació i fixar uns primers acords fins que tinguem la concreció d’un pla d’actuació (tot recolzat per les psicopedagogues del centre Piaget).

Seguim!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada