BIBLIOGRAFIA/WEBGRAFIA
Estañán, S.; Puig, I.; Miquel, E.; Pagès, A.; Vilar, J. (2010): Guia
del Pràcticum de psicopedagogia. A. Espasa i G. Bautista (coords).
Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya
• Mauri, T.
Monereo, C. i Badia, A. ( 2004): La
pràctica psicopedagògica en educació formal ( volum I ) pdf Material a
l’aula virtual, Capítol
3. Un model per a l’anàlisi de contextos ( 59-74)
• Vídeo 15è. Aniversari dels estudis de psicologia i educació de la UOC.
• Solé, I. i Monereo, C. ( Coords.1996). el asesoramiento psicopedagogico:
una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza Psicológica.
• Pàgina web del centre Piaget: http://agora.xtec.cat/escola-piaget/
• Estañán, S.; Puig, I.; Miquel, E.; Pagès,
A.; Vilar, J. (2010): Guia del Pràcticum de psicopedagogia. A.
Espasa i G. Bautista (coords). Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya.
• Mauri, T. Monereo, C. i Badia, A. ( 2004): La pràctica
psicopedagògica en educació formal ( volum I ) pdf Material a l’aula virtual, Capítol
3. Un model per a l’anàlisi de contextos ( 59-74).
• Solé, I. i Monereo, C. ( Coords.1996). el
asesoramiento psicopedagogico: una perspectiva profesional y constructivista.
Madrid: Alianza Psicológica.
• Barrachina, Ll. (2011). Diagnòstic en educació.
Barcelona: Editorial UOC.
• Giné, C. i altres. Anàlisi de casos. Barcelona:
Editorial UOC.
• Monton, M.J. i Redó, M. (1997). La evaluación
psicopedagógica: fases, procedimientos y utilización. En C, Monereo e I.
Solé, El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y
constructivista. Madrid:
Alianza.
• Ausubel, D., Novak, J.D., & Hanesian, H. (1978) Educational
Psychology: A Cognitive View (2ª ed.). New York: Holt, Rinehart and Winston.
Reimprès, New York: Werbel & Peck, 1986. Edició en espanyol: Psicología
educativa. Un punto de vista cognoscitivo. (1983) México: Trillas.
• Solé, I. (1995). La concepción constructivista y el
asesoramiento en centros. Barcelona: UB.
• Ribas, L. i Gispert, D. (1999). Jocs fonològics. Racons de treball oral a
parvulari. Barcelona: Edicions l’Àlber.
• Ribas, L. i Gispert, D. (2003). Racó del ritme i l’audició. Racons de
treball oral a parvulari. Vic: Edicions l’Àlber.
• Ribas, L. i Gispert, D. (1997). El racó del buf. Racons de treball oral a
parvulari. Barcelona: Edicions l’Àlber.
• Ribas, L. i Gispert, D. (1997). El racó de sons i sorolls. Racons de
treball oral a parvulari. Barcelona: Edicions l’Àlber.
• Bronfenbrenner, U. (1987). La ecologia del desarrollo humano. Barcelona:
Paidós.
• Perinat, A (2004). Mòdul 2, Desenvolupament en l’etapa de l’educació
infantil (2-5 anys). En A. Perinat (Ed). Desenvolupament i aprenentatge durant
l’edat escolar. Barcelona: UOC.
•Huguet, T. (1996). El asesoramiento psicopedagógico y colaborativo entre
la familia y el centro educativo. A C. Monereo & I. Solé (Coords).
Manual de asesoramiento psicopedagógico (pp. 127-148). Madrid: Alianza
Editorial.
•Vygotsky, L. (1973). Lenguaje y pensamiento. Buenos Aires: La Playade.
(Original en rus, 1934).
WEBGRAFIA:
• Pàgina web Fundació Eir-El Niu: www.fundacioeirelniu.com
•Pàgina web del Departament: http://ensenyament.gencat.cat/ca/departament/normativa/normativa-educacio/
• DECRET 181/2008, de 9 de setembre,
pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments del segon cicle de
l'educació infantil. (Correcció d'errada en el DOGC núm. 5317, pàg. 11008, de
12.2.2009):
de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema
educatiu inclusiu. (DOGC núm.
7477, de19.10.2017:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada