dimarts, 20 de març del 2018

BIBLIOGRAFIA I WEBGRAFIA


BIBLIOGRAFIA/WEBGRAFIA
Estañán, S.; Puig, I.; Miquel, E.; Pagès, A.; Vilar, J. (2010): Guia del Pràcticum de psicopedagogia. A. Espasa i G. Bautista (coords). Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya


• Mauri, T. Monereo, C. i Badia, A. ( 2004): La pràctica psicopedagògica en educació formal ( volum I ) pdf Material a l’aula virtualCapítol 3. Un model per a l’anàlisi de contextos ( 59-74)


• Vídeo 15è. Aniversari dels estudis de psicologia i educació de la UOC.

• Solé, I. i Monereo, C. ( Coords.1996). el asesoramiento psicopedagogico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza Psicológica.

• Pàgina web del centre Piaget: http://agora.xtec.cat/escola-piaget/

• Estañán, S.; Puig, I.; Miquel, E.; Pagès, A.; Vilar, J. (2010): Guia del Pràcticum de psicopedagogia. A. Espasa i G. Bautista (coords). Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya.

• Mauri, T. Monereo, C. i Badia, A. ( 2004): La pràctica psicopedagògica en educació formal ( volum I ) pdf Material a l’aula virtualCapítol 3. Un model per a l’anàlisi de contextos ( 59-74).

• Solé, I. i Monereo, C. ( Coords.1996). el asesoramiento psicopedagogico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza Psicológica.

• Barrachina, Ll. (2011). Diagnòstic en educació. Barcelona: Editorial UOC.

• Giné, C. i altres. Anàlisi de casos. Barcelona: Editorial UOC.

• Monton, M.J. i Redó, M. (1997). La evaluación psicopedagógica: fases, procedimientos y utilización. En C, Monereo e I. Solé, El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivistaMadrid: Alianza.

• Ausubel, D., Novak, J.D., & Hanesian, H. (1978) Educational Psychology: A Cognitive View (2ª ed.). New York: Holt, Rinehart and Winston. Reimprès, New York: Werbel & Peck, 1986. Edició en espanyol: Psicología educativa. Un punto de vista cognoscitivo. (1983) México: Trillas.

• Solé, I. (1995). La concepción constructivista y el asesoramiento en centros. Barcelona: UB.

• Ribas, L. i Gispert, D. (1999). Jocs fonològics. Racons de treball oral a parvulari. Barcelona: Edicions l’Àlber.

• Ribas, L. i Gispert, D. (2003). Racó del ritme i l’audició. Racons de treball oral a parvulari. Vic: Edicions l’Àlber.

• Ribas, L. i Gispert, D. (1997). El racó del buf. Racons de treball oral a parvulari. Barcelona: Edicions l’Àlber.

• Ribas, L. i Gispert, D. (1997). El racó de sons i sorolls. Racons de treball oral a parvulari. Barcelona: Edicions l’Àlber.

• Bronfenbrenner, U. (1987). La ecologia del desarrollo humano. Barcelona: Paidós.

• Perinat, A (2004). Mòdul 2, Desenvolupament en l’etapa de l’educació infantil (2-5 anys). En A. Perinat (Ed). Desenvolupament i aprenentatge durant l’edat escolar. Barcelona: UOC.

•Huguet, T. (1996). El asesoramiento psicopedagógico y colaborativo entre la familia y el centro educativo. A C. Monereo & I. Solé (Coords). Manual de asesoramiento psicopedagógico (pp. 127-148). Madrid: Alianza Editorial.

•Vygotsky, L. (1973). Lenguaje y pensamiento. Buenos Aires: La Playade. (Original en rus, 1934).


WEBGRAFIA:

• Pàgina web del centre Piaget: http://agora.xtec.cat/escola-piaget/

• Pàgina web Fundació Eir-El Niu: www.fundacioeirelniu.com


• DECRET 181/2008, de 9 de setembre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments del segon cicle de l'educació infantil. (Correcció d'errada en el DOGC núm. 5317, pàg. 11008, de 12.2.2009):



de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu. (DOGC núm. 7477, de19.10.2017:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada